Donationer modtaget
Vi På denne side lister vi de donationer vi har modtaget.
Ekstra boost af migrænetest
Her budget for ekstra aktivering af deltagere i forlængelse af Migræne & Hovedpineforeningens migrænetest.
Første del af kampagnen for migrænetesten viser et stort behov for hjælp, både for hovedpineramte og diagnosticerede migrænikere. Derfor ønsker foreningen at udvide anden del af kampagnen med en aktiverende e-mail i forlængelse af testen. E-mailen har til formål at fastholde opmærksomheden og motivere til at søge læge/specialist/klinik, fx ved at gentage budskaber fra testresultatet, forventningsafstemme, hvad man må leve med, og hvad der potentielt kan blive bedre og linke til eksisterende værktøjer (fx dialogværktøjet). E-mailen laves i to versioner, 1 til hver af målgrupperne. Email- adresser indsamles som permission efter endt migrænetest i forlængelse af anden kampagnedel. De godt 6000, der har taget testen i første del af kampagnen, retargeteres på Facebook og Instagram.
Hertil ønsker foreningen at formatere det populære postkort til andre formater til brug ved printannoncering. Sponsorer fremgår ligesom ved postkortet.
Teva har bidraget med 36.175, - inkl. moms
AbbVie og Lundbeck har bidraget hver med 31.250,- inkl. moms